در مورد عدم امکان ورود و دیگر موارد، قبل از مراجعه به پشتیبانی آنلاین ابتدا صفحه پرسش های متداول را مطالعه نمایید. (اینجا)




عدم دسترسی در برخی مرورگرها

پیرو مشکل به وجود آمده که منجر به عدم دسترسی کاربران به سامانه های دانشگاه دارای آدرس http در برخی مرورگر ها بوجود آمده است :

خواهشمند است تا رفع کلی مشکل، مراحل ذیل را در مروگر خود انجام دهید :

ابتدا آدرس ذیل را وارد کرده
کروم :
chrome://net-internals/#hsts

edge :
edge://net-internals/#hsts

به انتهای صفحه رفته و در بخش
Delete domain security policies
ابتدا دامین دانشگاه یعنی عبارت
ui.ac.ir
را وارد کرده وسپس دکمه Delete را کلیک فرمایید .

در فایرفاکس
Ctrl + Shift + H
طبق این مراحل
https://www.ssl2buy.com/wp-content/uploads/2019/08/clear-hsts-in-firefox.png

یک بار مرورگر را بسته و باز نموده و مشکل رفع خواهد شد.
در صورت عدم رفع مشکل به پشتیبانی آنلاین یا جایگزین آن مراجعه نمایید.