در مورد عدم امکان ورود و دیگر موارد، قبل از مراجعه به پشتیبانی آنلاین ابتدا صفحه پرسش های متداول را مطالعه نمایید. (اینجا)

پرسش های متداول


پرسش 1) چرا کاربری من غیر فعال شده است ؟
پرسش 2) چرا علیرغم اطلاعات صحیح هنگام ورود پیام " اطلاعات ورود صحیح نمی باشد." نمایش داده می شود؟
پرسش 3) چرا هنگام ورود با صفحه "تعداد درخواست بیش از حد مجاز " مواجه می شوم ؟
پرسش 4) چرا انتخاب واحد کرده ام اما دروس داخل ال ام اس با آخرین تغییرات انتخاب واحد منطبق نیست ؟
پرسش 5) چرا شماره دانشجویی ام را به شماره بازیابی پیامک کرده ام اما بازیابی نشد ؟
پرسش 6) چرا فایل من بارگذاری نمی شود؟
پرسش 7) چرا نمی توانم پاسخ تمرین ارسال کنم ؟
پرسش 8) چرا امکان دانلود فایلی که استاد منتشر کرده است نیست؟
پرسش 9) چرا نمی توانم مطلب/پیامی که داخل آبشار کلاس (صفحه کلاس) منتشر کرده ام حذف کنم ؟
پرسش 10) استاد هستم، چطور یک جلسه آنلاین ایجاد کنم ؟
پرسش 11) دانشجو هستیم چطور وارد جلسه آنلاین بشوم ؟
پرسش 12) چطور می توانم به اطلاعات دروس ترم گذشته خود دسترسی داشته باشم ؟
پرسش 13) چرا باوجود حضور آنلاین در کارگاه برای من گواهی صادر نشده است؟
پرسش 14) چطور گواهی حضور کارگاه های پژوهشی را دریافت کنم ؟